کلیپ از اتخواب برترین گوشی 213

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

نظرات شما عزیزان:

فاضل گمار
ساعت16:28---31 مرداد 1392
نبايد بي انصافي کرد، جدا برگ برنده ي اپل در همه ميادين iOS هستش! چيزي که به همه امکانات گوشي مربوطه و مثل پنير پيتزا ميمونه براي پيتزا! من خودم يکي از طرفداران گوگل اندرويدم اما جدا بايد قبول کرد که آيفون 5 با يک پردازنده 2 هسته اي عملکردي بهتر از گلکسي اس 3 با يک پردازنده چهار هسته اي داره! هر چند وجود امکاناتي مثل اپ هاي شناور در گلکسي نوت 2 و Xperia T کمي آيفون رو پايين مياره اما در کل بازدهي سيستم عامل، هماهنگي با سخت افزار و سرعت پاسخگويي iOS نسبت به گوگل اندرويد غير قابل مقايسه است! سوال : چرا با توجه به وضع اقتصادي ، به صرفه ترين موبايل رو هم انتخاب نکرديد ؟؟ تو اين بخش Xperia حرف هاي زيادي براي گفتن داشت.

●آرش حقيقي نيا
ساعت16:27---31 مرداد 1392
با سلام .... در کل هرکسي اسم اپل رو مياره اول ميره سراغ کلاسش و ميگن اپل کلاس داره نميگم آي ا اس سيستم عامل بديه ولي توي ايران به درد نميخوره... دليل گران بودن اپل دير به دير توليد کردن موبايله و ميخواد توي اين 1 سال سود زيادشو در بياره... کلا هر چيزي که زيادي گرون باشه به درد نميخوره به نظر من گالاکسي نوت 2 و اچ تي سي باترفلاي بهترين موبايل هاي جهانن البته وقتي نوت 3 و گالاکسي اس4 بياد اون موقع تازه رقابت شروع ميشه... با تشکر از امیر حسین جون

اKamran Shah
ساعت16:26---31 مرداد 1392
من با خوندن همه سايت هاي خوب مثل PhoneArena يا GSM يا حتي AnandTech ديدم که آيفون واقعا گوشي خوبيه و به ديجي کالا تبريک ميگم. يه سريا ميخوان فقط الکي از سامسونگ طرفداري کنن در حالي که آرزوي سامسونگ اينه که بتونه يه روزي يه گوشي به قدرت آيفون بزنه، ولي متاسفانه مردم ايران الکي طرفداري از چيزي که خودشون دارن ميکنن. قول ميدم کسايي که گلکسي اس 3 دارن اگه پولشون ميرسيد آيفون 5 ميخريدن، حالا که گلکسي اس 3 دارن ميگن اين بهترينه. مرسي ديجي کالا که کاملا حرفه اي بررسي کرد و با انتخاب گوشي LG به عنوان بهترين LCD نشون داد بي طرفه چون اگه من بودم تو اين مورد هم آيفون رو انتخاب ميکردم.

مهمان
ساعت16:26---31 مرداد 1392
سلام اولا از امیر حسین جان به خاطر زحماتي که ميکشيد تشکر ميکنم و واقعا جاي تقدير داره. ولي يکي دو مورد هست که خواستم نظر شخصي بنده رو بگم... اول اينکه من شخصي هستم قبل خريد همه چيز مفصل تحقيق ميکنم بعد ميرم سراغش امسالم تصميم گرفتم گوشيمو عوض کنم که بعد کلي گشت گذار تو اينترنت و بيرون 2 گوشي رو به عنوان بهترين انتخاب کردم که از بين اينا يکي رو بخرم Samsung Galaxy Note 2 و iPhone 5 خلاصه اخرش رفتم نوت 2 رو خريدم الانم خيلي خيلي ازش راضيم باور کنيد از ايفون بهتر نباشه بدترم نيست... اينو قبول دارم ايفون از لحاظ جنس بدنه کيفيت ساخت خوش دستي تعادل نرم افزاش با سخت افزاري که روش هست بهترينه ولي باور کنيد کار کردن بازي کردن اس ام اس زدن و همه چيز خيلي بيشتر از ايفون تو اين صفحه غول اساي سامسونگ نوت 2 ميچسبه در ضمن به خاطر سخت افزار قدرتمندش همه چيز خيلي روان و بدون کوچکترين مکثي روش اجرا ميشه... وهمچنين قلم خاصي که سامسونگ رو نوت 2 گذاشته واقعا پر کابرد و خيلي خلاقانه است که کلي کار ميشه باهاش انجام داد که به نظر من واقعا بهترين خلاقيت اينه نه صفحه نوکيا که با سيبم کار ميکنه... چون اين کار نوکيا اصلا خلاقيت حساب نميشه 5 سال پيشم گوشي هاي لمسي با همه چي ميتونستن کار کنن درست خازني نبودن ولي همين کارو ميکردن در ضمن گوشي هاي نوکيا در کل اصلا ارزش خريدم ندارن... خلاصه نظر شخصي بنده اينه که بهترين گوشي امسال نوت 2

سيد مهدي تقوي
ساعت16:25---31 مرداد 1392
خيلي خيلي ممنون. واقعا کامل و جامع و خوب بود. اما من يک جاشو نپسنديدم. قسمت طراحي و ديزاين رو قبول ندارم که آيفون 5 انتخاب شد. واقعا جاي تعجبه که آيفون 5 که خيلي دراز و بد ريخت شده رو بخاطر معروفيتش به زيباترين تبديل کردين، آيفون 5 با اين طراحي دراز و غير استانداردش اصلا لايق اين مقام نبود. يکي از گوشي هايي که لايق اين مقام بود، اپتوموس 4 ايکس بود که واقعا گوشيه بسيار زيباييه. در بخش نمايشگر هم مطمئنم بخاطر هواداران زياد ايفون بود که اين گوشي رو در بين کانديده ها قرار دادين چون ديگه نمايشگر ها روي 4.7 و 4.8 ساخته ميشه در عين خوش دستي اين در حاليه که ايفون نمايشگر به نسبت کوچکي داره در برابر غول هاي امروزي. ممنون

حميد عظيمي
ساعت16:24---31 مرداد 1392
دوستان اينقدر نگيد اندرويد و iOS. بابا خيلي تفاوت دارن اين ها. اگه واقعا کار کرده باشيد متوجه ميشيد که اينها با هم متفاوت اند از هر نظر. من هم با ايفون 5 و هم با گالکسي اس۳ کار کردم. ولي قرار نيست بيام اينو تاييد کنم اونو بزنم تو سرش. مثل نظر سنجي برنامه نود که هر جا پاي پرسپوليس و استقلال در ميون هستش، پرسپوليس با اختلاف زيادي برنده ميشه. خب شکي نيست که همون طوري که پرسپوليس بي رقيب هستش، iOS و آيفون5 هم بي رقيب هستن. من ميگم هر کسي بايد بر اساس نيازش انتخاب کنه. من گوشي رو انتخاب ميکنم که نيازهام رو برطرف کنه. نياز بنده ممکنه نياز شما نباشه و نياز شما هم ممکنه نياز من نباشه. به خاطر همين هرکس با توجه به نيازشه که ميره يک محصولي رو ميخره. اين کار مناسب نيست که يکي ميگه اندرويد خوبه اون بده. يکي مينويسه اندرويد اينجوريه بهتره. تو نظر بعدي يکي ميزنه تو سرش که خير اينجوري نيست فقط iOS. يا يکي ميگه ايول iOS تو نظر بعديش دعوا شروع ميشه. يکي که مياد نظر ميده بايد انتقاد پذيريش بالا باشه. به نظر من اين سايت ديجي کالا تونسته شرايطي رو ايجاد کنه که هر کسي بتونه خصوصيات و امکانات هر گوشي رو ببينه و خودش قضاوت کنه.پس نيازي نيست که در مورد برتري هاي آيفون5 اضافه گويي کنيم. در مجموع بعيد ميدونم حالا حالا ها گوشي بتونه به گرد پاي سيستم iOS و گوشي آيفون5 برسه. مگر آيفون6

مجيد محمدپور
ساعت16:19---31 مرداد 1392
يه نکته اي که از ديد همتون پنهان مونده: اين مقايسه در سطح جهانيه. تو ايران که اپليکيشن هاي iOS به زور گير مياد سرعت بالا و سي پي يو و رم و حافظه و... به چه دردي ميخوره. من نوت 2 دارم و دارم مثل چي ازش کار ميکشم و آخ هم نميگه. کسايي که اپل5 دارن وقتي تعداد بازي ها و برنامه هاي رو گوشيمو ميبينن دهنشون وا ميمونه. حالا شما بريد اپل بخريد. وقتي نميتوني ازش استفاده کني چه فايده؟ واقعا جاي تامل داره!

سعيد پيوندي
ساعت16:16---31 مرداد 1392
انتظاري جز اين نداشتم. اصلا مگه به غير از iPhone 5 گوشي ديگه اي هم وجود داره؟


محمدرضا حيدری
ساعت16:15---31 مرداد 1392
جناب اقاي مجيد محمدپور من واقعا بهتون چي بگم! برنامه iOS گير نمياد؟ نمي تونيد ايراد بگيريد از خودتون حرف در نياريد لطفا! جالب اينجا هست برنامه هاي iOS تقريبا 2 برابر اندرويد هست و تازه بازي هاي جديد و با گرافيک مثلا شرکت Gameloft اول بازي هاي خودشو براي iOS بيرون ميده بعد براي اندرويد!

ساشا وزيري
ساعت16:15---31 مرداد 1392
من در تعجبم که آقاي مجيد محمدپور با اين سطح معلومات چطوري دارن از نوت 2 استقاده ميکنن. برادر من براي iOS برنامه گبر نمياد؟ ظاهرا کلا 3 سالي هست در جريان اخبار دنيا نيستين. برنامه هاي موجود براي iOS بيشتر از 2-3 برابر اندرويد هستن و همه هم براي ايراني ها بازن، در حاليکه گوگل Play براي ايران فيلتره و نميشه از توش برنامه گرفت. همين بايد از برنامه بازار دانلود کنين ديگه، وقتي برنامه هاي بهتر رو نديدين فکر ميکنين انتهاي برنامه ها هموناس که تو بازار هست! بحث کاملا داره به جاهاي بدون منطق و سواد کشيده ميشه متاسفانه. فقط ميخوان مخالفت کنن بدون هيچ اطلاعاتي

SajjadShakerian
ساعت16:14---31 مرداد 1392
سلام. يه اعتراض کوچولو. خدمتتون عرض کنم که من طرفدار هيچ برندي نيستم ولي طبق بررسي هايي که کردم سي پي يو هاي گوشي هاي آيفون توسط شرکت سامسونگ ساخته ميشه چون شرکت اپل توليد کننده نيست و انواع توليدات خودش رو فقط مونتاژ مي کنه و همون CPU Exynos سامسونگ هست فقط با قدرت کمتر. و بنچ مارک هاي گرفته شده روي گوشي هاي مختلف قدرت سخت افزار رو نشون ميده، ولي اينجا سايت ديجي کالا قدرت سخت افزار رو با توجه به برتري نرم افزار iOS بررسي کرده که چنين بررسي هايي کار افراد مبتديه. در اين شکي نيست که iOS بهينه ترين نرم افزار دنيا براي گوشه هااست اما نبايد روي بررسي ما بر اساس سخت افزار تاثير بذاره.

شاهين فرج دوخت
ساعت16:13---31 مرداد 1392
واقعا کاراپل با ساخت اين (CPU-A6) اين قدرشگفت انگيز بود که متاسفانه بسياري از ما ايراني نميتونيم درکش کنيم چه برسه به اين که بررسيش کنيم. من خودم از گوشيه S3 استفاده مي کردم و فکرمي کردم که بهترين گوشيه جهانه ولي پس از تعويضش با 4S فهميدم که حتي قابل مقايسه با 4S نيست ديگه چه برسه به آيفون5.

عليرضا اميرزاده
ساعت16:13---31 مرداد 1392
در کل فقط ميتونم بگم که اين همه حرف و حديث در باره اپل و خصوصا آيفون5 هياهو براي هيچه. همه فقط از اپل تعريف ميکنن چون اگه خلافش رو بگن بهشون ميگن که از گوشي هيچي حاليت نيست. اين کارا آدم رو ياد داستان قديمي پادشاه ساده و خياطهاي زرنگ ميندازه!

فرهنگ
ساعت16:12---31 مرداد 1392
باورم نميشه بعضي از مردم انقدر با تعصب دارند کامنت مي نويسند! آقاي SajjadShakerian واقعا فکر مي کنيد که آيفون از چيپ Exynos استفاده مي کنه؟ شما که حتي نميدونيد که چيپ آيفون A6 هست و ساخت خود کمپاني اپله، چطور داريد ميگيد اين ويدئو کار افراد مبتديه؟ دوست من يک سري به سايت تخصصي AnandTech بزنيد اونجا ريز ريز تست هاي مقايسه Galaxy SIII و iPhone 5 وجود داره و متوجه خواهيد شد که iPhone 5 توي تست هاي مشابه بين 2 تا 3 برابر سريعتر از Galaxy SIII هست.

مجيد محمدپور
ساعت16:12---31 مرداد 1392
دوستاني که معتقدند اپليکيشن هاي iOS از Android بيشتره منظور منو خوب متوجه نشدن. من قبول دارم در کل اين آمار درسته ولي شما لطف کنيد و آدرس 2 تا سايت که فيلتر نباشه و ازش بشه برنامه هاي iOS رو دانلود کرد رو بنويسيد. يا يه پک مخصوص iOS بهمون معفي کنيد. براي اندرويد چيزي که زياده پک 60-70 گيگي برنامه و بازي. حالا اگه واقعا سايتي وجود داره که اپليکيشن هاي iOS رو به همين سادگي و رايگاني در اختيار مردم ايران بذاره لطفا معرفي کنيد تا ما از اشتباه دربيايم. ممنون

قدير شيرزايي
ساعت16:11---31 مرداد 1392
HTC Butterfly هم در سال 2012 توليد شده پس چرا ازش اسمي برده نشد؟!! بنظرم گوشي بسيار عاليه با سخت افزار فوق العاده قدرتمند و تراکم پيکسلي بسيار بالا که هيچکدوم از گوشي هاي نامبرده در اين ويديو ندارن. البته يک معيار مهم که در اين ويديو درنطر گرفته نشده مقدار هزينه اي که براي يک گوشي نسبت به امکاناتش ميشه بود. که از اين بابت آيفون 5 هيچ جايگاهي نداره. 3 ميليون پول ميدي براي گوشي اون وقت بلوتوثش رو بايد جداگونه فعال کني با هزينه اي جدا از خريد خود گوشي!

javad
ساعت16:10---31 مرداد 1392
سلام. با تشکر از ويدئو کليپ بسيار خوبتون. فقط تنها مشکلي که داشت اين بود که چندتا از گوشي ها که در ويدئو کليپ نامشون برده شد هنوز تو ايران نيودمدن.


a.am
ساعت16:10---31 مرداد 1392
سلام. اصلا مقايسه اپل و سامسونگ اشتباهه. هر کدوم از اين کمپاني ها طرفداران خاص خودشون رو حالا با هر دليلي دارن که به خودشون مربوطه. شما اگه طرفدار اپلي خب بخر اونيم که طرفدار سامسونگ يا شرکت ديگه اي هست هم گوشي مورد علاقش رو که ميتونه نيازش رو برطرف کنه بخره. درسته که من خودم آندرويد دارم ولي هميشه از سرعت و کارايي و بازيهاي اپل لذت ميبرم. ولي هيچوقت 2ميليون پولمو واسه آيفون نميدم. چون ارزششو نداره. بعضيها به صفحه بزرگتر و هسته بيشتر و تنوع اهميت ميدن بعضي ها هم به قيافه و عملکرد واين که بگن منم اپل دارم! و اين که اپل با اون دو تا هسته قدرتمند تر از 4 هسته اي هاست.

محمد بيگلري
ساعت16:09---31 مرداد 1392
من فکر کنم متخصصين سايت بهتر بتونن تو انتخاب کمکمون کنن, من با نظره شهروز موافقم. شهروز جان مرسي

.سعيد رحيمي
ساعت16:08---31 مرداد 1392
خيلي ممنون بابت تهيه اين ويديو. در ضمن ياد يک مثل معروف ميوفتم که بايد به بعضي از دوستان گفت و اونهم اينه آنچيز که عيان است چه حاجت به بيان است. هر فردي که با محصولات اپل منجمله آيفون کار کرده ميدونه تکنولوژي ناب و بدون نقص رو لمس کرده حتي با اينکه اگر نقصي کوچکي هم داشته باشه چون نقاط قوتش اين نقايص رو ميپوشونه.

پویا../.
ساعت16:08---31 مرداد 1392
من اپلي هستم و خيلي هم خوشحال!

●HAMED AKBARZADEH :
ساعت16:07---31 مرداد 1392
اتشکر از اين مقايسه اي که انجام دادين لطفا در مورد لپ تاپ ها هم اين کار را انجام دهيد.

سعيد شريعت :
ساعت16:06---31 مرداد 1392
با تشکّر از مقايسه واقعا کامل و جامع تون، به نظر من iPhone5 از هر نظر برتر از گوشيهاي سامسونگ با بدنه هاي پلاستيکيشه.

الهام فرحمند
ساعت16:05---31 مرداد 1392
ويدئوي خوبي بود. خسته نباشيد اما يه بررسي از دوربين ها هم بذاريد.

●Bahram Vosoughi
ساعت16:05---31 مرداد 1392
ويديو... دقيقا بر خلاف بررسي هاي شبکه هاي معنبر در يوتيوب بود... البته نظرتون قابل احترامه، ولي نکسوس 4 بايد بيشترين انتخاب هارو مي داشت! گوشي اي که بايد گفت \"نايابه\"!!! به حدي اين گوشي موفق بوده که گوگل براي نکسوس 5 هم با ال جي همکاريشون رو شروع کردند. نکسوس 4 در مدت کمتر از 2 ساعت سولد ات شد و با قيمت باور نکردني وارد بازار شد! نکسوس که با 300 دلار وارد بازار شد بهتر هست يا آيفون 950 دلاري؟

Mojtaba
ساعت16:04---31 مرداد 1392
سايتتون حرف نداره هرچي سوال در مورد تکنولوژي داري اينجا پيدا ميشه ! واقعا تشکر ميکنم.

ساشا وزيري
ساعت16:03---31 مرداد 1392
قاي وثوقي آيفون 650 دلاره. کافيه به سايت اپل يه سر بزنين دوست خوبم. در ضمن سولد آوت شدن تو 2 ساعت کار تبليغاتيه همه کمپاني هاس، اپل و سامسونگ هم اعلام ميکنن که گوشي هاشون 1 ساعته تموم شد. اينا که دليل نميشه. به سايت هاي معتبري رجوع کنين تا مقايسه ها رو ببينين.

احسان مظفري
ساعت16:03---31 مرداد 1392
Sony يعني هيچي نماينده نداشت خيلي دلم سوخت.

پويا
ساعت16:01---31 مرداد 1392
.از سايت گوشی موبایل/یک موبایل. خيلي ممنونم بخاطر اين امکانات خوبشون ولي اون هايي که خيلي iPhone 5 رو دوست دارند برن سايت GSMAria برن تو قسمت مقايسش و GALAXY NOTE II رو با iPhone 5 مقايسش کنن اون موقع ميفهمند که کدوم گوشي بهتره... حالا اگه از اين هم بگذريم، انصافا NOTE II خيلي بهتره.

شريعتي
ساعت16:00---31 مرداد 1392
آقاي امیر حسین قاسمی يادت باشه که سوني بعد از جدا شدن اريکسون درسال 2012 خيلي ضرر کرد ولي دوباره خودشو در سال 2013 بالا کشيد اين رو با XPERIA Z ثابت کرد حيف که اکسپريا Z در سال 2013 ساخته شد و تازه گلکسي اس 4 هم در سال 2013 ساخته ميشه اگر اين دو گوشي در سال 2012 بودن اپل ديگه حرفي براي گفتن نداشت...

کبر اديب فر :
ساعت15:59---31 مرداد 1392
با تشکر از تمامي متخصصين گوشی موبایل/یک موبایل . يه پيشنهاد واستون دارم. بهتر نيست شما که سايته به اين قشنگي و معروفي داريد يه فروم يا تالار گفتمان هم ايجاد کنيد تا هم در مورد تکنولوژي روز با هم بحث و گفت و گو کنيم و هم از دانسته هاي شما جهت راهنمايي کاربران براي خريد وسايل الکترونيکي بهره ببريم. دوستاني که موافقند : مثبت + دوستاني که مخالف اند : منفي - با تشکر....

پويا زارع
ساعت15:58---31 مرداد 1392
یک موبایل. تو انتخاب هاي آيفون 5 زياد موافق نيستم. پردازنده Padfone 2 که تو تمام بنچ مارک ها از آيفون 5 بهترعمل کرده و در بين کانديدا ها حضور داشت بايد انتخاب مي شد. و در بخش سيستم عامل که گفتين 6 iOS بهترينه، همين بهترين سيستم عامل اگه يه اپ از iOS 5 رو روش نصب کني، اون 176 رديف پيکسلي آيفون 5 خالي ميمونه و سياه نشون داده ميشه. درحالي که اين مشکل روي اندرويد اصلا وجود نداره. چه واسه گلکسي نوت 5.5 اينچي، چه واسه ي گلکسيMusic 3 اينچي. بنظر مياد دارين نصب به اپل تعصب نشون مي دين.

اا00
ساعت15:48---31 مرداد 1392
فقط گلکسي

سيد شهاب الدين گواهي
ساعت15:48---31 مرداد 1392
يعني عاشق اين تجليلتون از اندرويدم D:

حميدرضا گليان
ساعت15:47---31 مرداد 1392
در زمان حاضر که اس4 وارد شده اپل ايفون 5 حرفي براي گفتن ندارد. از همه جهات دوربين و سيستم عامل و...

پريا اوليايي
ساعت15:46---31 مرداد 1392
به نظر من به همه ي اين حرفها روي دست پدفون2 گوشي و تبلت نيست... من خودمم پد فون دارم و خيلي راضيم

●رضا کاهيدي
ساعت15:46---31 مرداد 1392
واقعا عالي بود و واقعا حق شرکت اپل بود.

حامد علائي راد
ساعت15:45---31 مرداد 1392
با سلام و عرض خسته نباشيد به شما مسولان عزيز سايت ديجي کالا. يک تشکر بسيار بسيار بسيار زياد از گوينده ي ( آقا ) نقد و بررسي هاي ويديوهاتون داشتم و ممنون ميشم ايشون که داراي صدايي بسيار خوب و رسا و بسيار عالي و دلنشين هستند (ايشالا که چشمشون نزده باشم) رو به مخاطبان معرفي کنيد. در ضمن يه خواهش از شما داشتم ميدونم خيلي ديره ولي ميخواستم خواهش کنم که اگر ممکنه برترين گوشيهاي سال ( 2011 ) رو در يک ويديو معرفي کنيد البته اگر براتون مقدوره ممنون و سپاسگزار

Reza 007 :
ساعت15:43---31 مرداد 1392
فقط Xperia Z

مینا مهتمی
ساعت15:40---31 مرداد 1392
سلام من چند روزی بود میخواستم دنبال کلیپ گوشی بگردم ولی اومدم دیدم وای دستتون درد نکهههههههههه بازمممنون
پاسخ:خواهش عزیزم ممنون


مهرشاد
ساعت15:35---31 مرداد 1392
ممنونم اگه میشه ار کلیپ های برسی سونی زد و این هارو هم بزارین
پاسخ:چشششم حتما دوست عزیز


علی رشیدی
ساعت15:33---31 مرداد 1392
اقا خسته نباشی ممنون
پاسخ:ممنون گلم


صادق
ساعت12:32---30 مرداد 1392
دستتون درد نکنکه توپ بود
پاسخ:خواهش گلممممم


مانی
ساعت12:30---28 مرداد 1392
سلام دمتون گرم واقعا عالی وب شما این کلیپ هارو گذاشتین واقعا مرسی..خوب من تو این کلیپ اولی میخوام بدونم چرا سونی زد نیومد؟؟؟..بجاش اکسپریا ...اومد؟بعد چرا اپل اول شد من به نظرم سونی برنده میشه..سماسونگ دووم..اپل سوم..اچ تی سی چهارم..نوکیا پنج..هواوی.6...و..خلاصه بگم وب عالی داری دمت گرم من همیشه بهت سر میزنم و امید وارم که موفق باشی فقط مطلب های جدید ترم بزاریا دمت گرم نمیدونم برسی نارنجی جی اس ام اینارو ولش خداییش هنوز مشهور نشدی عالیه عالی بخدااا....ممنون خدا حافظ
پاسخ:ممنونم داداش گلم من میگم که بازم مقایسه بهترین 213 دست شما هاست ما کاره ای نیستم...خوب دمت گرم از لطف که به ما داری تشکر......♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 / 5 / 1388برچسب:,

] [ 11:29 بعد از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه